Τα κείμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του συγγραφέα εκτός κι αν αναφέρεται άλλος ως συγγραφέας. Απαγορεύεται η μερική ή ολική αναδημοσιεύση τους δίχως τη σύμφωνη γνώμη του συγγραφέα.

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008

My best friends wedding

"Από μικρός έτρεφα μεγάλη απέχθεια για τους γάμους. Θυμάμαι τους γονείς μου να με σέρνουν με το ζόρι στις εκκλησίες και στη συνέχεια στα διάφορα κέντρα διασκεδάσεως για το γάμο του τάδε ή του δείνα συγγενή ή οικογενειακού φίλου, δηλαδή ανθρώπων με τους οποίους ουδεμία σχέση είχα ή επιθυμούσα. Άλλωστε με τους συγγενείς μου ουδεμία σχέση είχα από εκείνα τα χρόνια ήδη, οι δε οικογενειακοί μας φίλοι δεν είχαν συνομήλικα με εμένα παιδιά ή και αν τύχαινε να έχουν μου ήταν εντελώς αδιάφορα και άγνωστα.

Με την πάροδο των χρόνων η απέχθειά μου προς αυτή την τελετή μεγάλωνε παράλληλα με εμένα.
Τις περισσότερες φορές ήμουνα καλεσμένος από υποχρέωση όπως συνηθίζουν να λένε ή λόγω επαγγελματικής πολιτικής ή ακόμα και λόγω κανονικής πολιτικής.
Εντάξει, είχα και φίλους που παντρευτήκαν και συμμεριζόμουν την χαρά τους όπως την έβλεπα στα πρόσωπά τους και στις κουβέντες τους. Άλλο πράγμα όμως η χαρά και άλλο αυτό το πανηγύρι που αποκαλείτε γάμος, αυτή η εμπορευματοποίηση της χαράς, το γλέντι των συμπεθέρων εις βάρος του ζευγαριού.

Ευτυχώς ο καλύτερος μου φίλος και συνέταιρός μου μοιραζόταν μαζί μου την ίδια άποψη περί γάμων. Έτσι, ειδικά αφού γνωρίζαμε εκ των προτέρων ότι θα ήμασταν ταυτόχρονα προσκεκλημένοι σε κάθε μελλοντικό γάμο, είχαμε αποφασίσει να περνάμε το δυνατόν καλύτερα σε αυτές τις εκδηλώσεις. Πώς;
Από τη στιγμή που κανένας μας δεν είχε μόνιμη σύντροφο -βοηθούσε ιδιαίτερα σε αυτό η ιδέα που είχαμε για τους γάμους, πέραν του γεγονότος ότι ποτέ δεν ήθελα συνοδό για να μην της μπαίνουν ιδέες!- μπορούσαμε άνετα να αναλωνόμαστε στην εξεύρεση νέων ερωτικών παρτενέρ και στην κατανάλωση τεραστίων ποσοτήτων αλκοόλ. Ο μεν δεύτερος στόχος ήταν πάντοτε εύκολος' το αλκοόλ ρέει πάντοτε άφθονο σε τέτοιες εκδηλώσεις. Ο δε πρώτος στόχος, συνεπικουρούμενου του αλκοόλ που πάντοτε "ρίχνει" τα standards, ήταν σχεδόν πάντα και αυτός εύκολος, καθώς σε τέτοιες κοινωνικές εκδηλώσεις οι ελεύθερες γυναίκες γίνονται εύκολος στόχος για κάποιους σαν και εμάς.

Αποτέλεσμα της στρατηγικής αυτής ήταν να συμπαθήσω τους γάμους! 'Οχι όμως για τους ίδιους λόγους που θα τους συμπαθούσε ο κάθε ενάρετος συμπολίτης μας!!!
Έτσι καταφέραμε, εγώ και ο κολλητός μου, να περνάμε αρκετά ικανοποιητικά στους γάμους που μας καλούσαν, μειώνοντας τον χρόνο ζωής του συκωτιού μας και αυξάνοντας τον αριθμό των εφήμερων σχέσεων μας.

Όλα αυτά όμως μέχρι που εκείνος αποφάσισε να περάσει στην άλλη όχθη! Με κάποια μάλιστα που γνώρισε σε έναν γάμο. Με ένα υποψήφιο θύμα που μετατράπηκε σε θύτη ενός ορκισμένου εργένη.
Η σχέση της μίας βραδιάς κατέληξε σε σοβαρή σχέση και τώρα, λίγους μόνον μήνες μετά οδηγούσε στην εκκλησία!
Γι' αυτό την σκότωσα..."